Gør jeres medarbejdere til ambassadører for jeres organisation og brand
Sammensæt et sundt og effektivt onboardingprogram tilpasset jeres organisation og behov. Jeres medarbejdere er jeres vigtigste ressource – og ofte de bedste ambassadører for jeres virksomhed og brand.
En amerikansk gallupundersøgelse har vist, at mange medarbejderne ikke forstår, hvad deres virksomhed står for, og hvordan dens brand adskiller sig fra konkurrenternes:
Gallup asked more than 3,000 randomly selected workers to assess their agreement with the statement “I know what my company stands for and what makes our brand(s) different from our competitors.” Surprisingly, only 41% of employees strongly agreed with this statement, while 24% either disagreed or were equivocal. [kilde]
Ved at designe et målrettet onboardingprogram kan I sikre den bedst mulig effekt – både for den nye kollega, eksisterende medarbejdere og virksomheden. I opnår en stejl læringskurve i forhold til forståelsen af jeres kultur, strategi og mål. Det medvirker også til at styrke medarbejderengagementet og fremme, at jeres medarbejdere bliver aktive ambassadører for jeres organisation og brand.